Mitsubishi
Теплові насоси Mitsubishi
призначені для опалення котеджів, будинків, виробничих та офісних будівель. Відмінною рисою цих теплових насосів є можливість роботи в -25 °С зовнішньої температури, практично знімає необхідність установки додаткового джерела тепла. Основні технічні характеристики теплових насосів:
- спіральний компресор
- гарантований діапазон роботи: від -25 °С до + 46 °С
- стабільна теплопродуктивність при низькій зовнішній температурі (встановлений електронагрівач піддону зовнішнього блоку)
- інверторне управління, що дозволяє досягти низького рівня шуму
- тип фреону - R410a
Купуючи техніку Mitsubishi у нас, Ви можете бути впевнені в оригінальності продукції і наявності гарантійної та сервісної підтримки по всій території України.
Площа що обслуговується (м²): 500
Потужність опалення, кВт: 28
Максимальна споживана потужність, кВт: 8,5
СОР при +7 °C і нагріванні води +35 °C: 3,56
Вартість опалення за рік, тис. Грн .: 30
Діапазон зовнішніх температур: -25 °С: ~ +35 °С
Максимальна температура нагріву: +55 °С
Площа, що обслуговується (м²): 500
Потужність опалення, кВт: 28
Максимальна споживана потужність, кВт: 8,5
СОР при +7 °C і нагріванні води +35 °C: 3,56
Вартість опалення за рік, тис. Грн .: 30
Діапазон зовнішніх температур: -25 °С: ~ +35 °С
Максимальна температура нагріву: +55 °С
Площа що обслуговується (м²): 500
Потужність опалення, кВт: 28
Максимальна споживана потужність, кВт: 8,5
СОР при +7 °C і нагріванні води +35 °C: 3,56
Вартість опалення за рік, тис. Грн .: 30
Діапазон зовнішніх температур: -25 °С: ~ +35 °С
Максимальна температура нагріву: +55 °С
Площа що обслуговується (м²): 350
Потужність опалення, кВт: 16,7
Максимальна споживана потужність, кВт: 4,42
СОР при +7 °C і нагріванні води +35 °C: 3,79
Вартість опалення за рік, тис. Грн .: 14
Діапазон зовнішніх температур: -25 °С: ~ +35 °С
Максимальна температура нагріву: +55 °С
Площа, що обслуговується (м²): 250
Потужність опалення, кВт: 14,6
Максимальна споживана потужність, кВт: 3,88
СОР при +7 °C і нагріванні води +35 °C: 4,26
Вартість опалення за рік, тис. Грн .: 11,0
Діапазон зовнішніх температур: -25 °С: ~ + 35 °С
Максимальна температура нагріву: + 55 °С
Площа, що обслуговується (м²): 160
Потужність опалення, кВт: 11,2
Максимальна споживана потужність, кВт: 2,95
СОР при +7 °C і нагріванні води +35 °C: 4,44
Вартість опалення за рік, тис. Грн .: 8,6
Діапазон зовнішніх температур: -25 °С: ~ +35 °С
Максимальна температура нагріву: +55 °С
Площа що обслуговується (м²): 120
Потужність опалення, кВт: 8,3
Максимальна споживана потужність, кВт: 2,03
СОР при +7 °C і нагріванні води +35 °C: 4,08
Вартість опалення за рік, тис. Грн .: 5,6
Діапазон зовнішніх температур -25 °С: ~ +35 °С
Максимальна температура нагріву: +55 °С
Площа, що обслуговується (м²): 80
Потужність опалення, кВт: 6,70
Максимальна споживана потужність, кВт: 1,74
СОР при +7 °C і нагріванні води +35 °C: 4,03
Вартість опалння за рік, тис. Грн .: 4,8
Діапазон зовнішніх температур: -25 °С: ~ +35 °С
Максимальна температура нагріву: +55 °С
Площа, що обслуговується (м²): 60
Потужність опалення, кВт: 5,4
Максимальна споживана потужність, кВт: 1,35
СОР при +7 °C і нагріванні води +35 °C: 4,15
Вартість опалення за рік, тис. грн.: 2,8
Діапазон зовнішніх температур: -25 °С: ~ +35°С
Максимальна температура нагріву: +55°С
Історія Mitsubishi Electric - це історія розвитку сучасної Японії. Компанія заснована в 1921 році, коли від Mitsubishi Shipbuilding Company відбрунькувалася розташована в м. Кобе фабрика, яка виробляла електромотори для океанських суден. Нова компанія отримала назву Mitsubishi Electric Corporation.
У тому ж році компанія вийшла на ринок побутового електрообладнання. Протягом наступних 10 років Mitsubishi Electric виграла ряд великих контрактів, включаючи створення електричних підстанцій для японських залізниць.
У 1930 році Mitsubishi Electric приступила до створення, встановлення та обслуговування ліфтів і ескалаторів, а також виробництва обладнання для електростанцій. Компанія продовжувала швидко рости і розширювати сфери своєї діяльності. До 1960 року вона була одним з найбільш інноваційних і диверсифікованих в Японії виробників електричного обладнання. На початку 60-х років, задовго до того, як стан екології перетворилося на серйозну проблему для всього людства, Mitsubishi Electric приступила до роботи над технологіями, акцент в яких ставилося на дбайливому ставленні до навколишнього середовища.
Протягом наступних двох десятиліть діяльність компанії вийшла за рамки Японії. В цей же час Mitsubishi Electric зарекомендувала себе як піонер в області розробки комп'ютерів, систем кондиціонування, автомобільної електроніки, супутників, що живляться від сонячних батарей, а також атомних електростанцій.
Починаючи з 1980 року, Mitsubishi Electric виводить на світовий ринок свої передові технології і продукти, які вносять вклад в розвиток суспільства, промисловості та кінцевих споживачів. Це перший в світі широкоформатний LED-екран для спортивних арен, найбільший в світі телевізійний CRT-екран, перший в світі спіральний ескалатор, найшвидший у світі ліфт, антени, що дозволили створити першу в світі комерційну систему доступу в Інтернет з борта літака, що знаходиться в повітрі, і багато іншого.
Mitsubishi Electric присутня в Європі з 1969 року. Це дуже значимий з точки зору реалізації продукції Mitsubishi Electric регіон. Європейський ринок дуже розвинений, конкурентний і вимогливий. Тут можна продавати продукцію тільки високої якості, адаптовану до вимог європейських споживачів. Це визначило один з ключових пріоритетів компанії - розвиток післяпродажного обслуговування і сервісу.
Сьогодні корпорація представлена в Європі своєю дочірньою компанією Mitsubishi Electric Europe B.V. зі штаб-квартирою в Великобританії, що складається з 9 філій (Великобританія, Німеччина, Ірландія, Іспанія, Італія, Нідерланди, Португалія, Франція та Швеція).
Крім того, в Європі діють 2 дочірні компанії і 2 дослідних центри Mitsubishi Electric Corporation в Великобританії і у Франції. У Великобританії, Нідерландах та Чехії працюють 6 заводів, які виробляють продукцію Mitsubishi Electric, що поставляється на європейський ринок, в тому числі і в країни СНД.



